HTML

Így tarts szeretőt!

Buktál már le a szeretőd miatt? Esetleg el is váltál ezért? Vagy csak most kezded csalni az asszonyt? Itt a helyed!

Friss topikok

  • korcsmacsek: @ezt inkább hagyjuk: "2. Bizalmat csak adni lehet, kapni nem. Ha bízol a férjedben, jó az esély. H... (2011.06.03. 15:43) Így tarts szeretőt! (gyökerek...)
  • RedCat: @bp75: ez szerintem a jobbik eset,amikor min2 fél kapcsolatban él.Szerencsére én is ilyenben vagyo... (2010.04.22. 07:32) Kell szerető, ez az élet rendje!
  • RedCat: Én is elég fura szituban vagyok,a pasi sokszor azt érezteti csak szex az egész/nem középszerű hozz... (2010.04.22. 07:24) Csak szex!
  • RedCat: Szerintem is hasznos lehet szeretőt tartani.Persze a nagyon "rendezett életűek" aztmondják;akkor m... (2010.04.22. 07:14) Szükség van szeretőre?
  • Picsasereghajtó: Ezért kell Windows Mobile-os okostelefont venni, SPB Shell 3-mal kiegészítve. Ott előbb rákattinta... (2009.09.03. 12:15) Félrelépés = Gazdagság ?

Linkblog

Így tarts szeretőt! (gyökerek...)

2008.05.19. 12:04 B Z

Üdv mindenkinek!

Gondolom a blog címe eléggé felcsigázott ahhoz, hogy tudni akard miről van itt szó.

Nem is húzom tovább az agyad, itt a válasz:

Kicsit több mint két éve, egy barátom (legyen a neve Jocó) elkezdett félre lépegetni. Ezzel még nem is történt volna akkora baj. De! Az egyik ilyen futó kapcsolata kezdett komolyra fordulni. Egyik napról a másikra azt vette észre, hogy egyre többet járkál el otthonról az új lány miatt. Gyorsan hozzátenném: akkor volt 2 éves a házassága, és 1 éves a fia.

Amikor már ez így ment néhány hete, leültünk beszélgetni a kialakult kettős életéről.
Pontosan nem emlékszem az elhangzottakra, de a lényeg valami ilyesmi volt:

Jocó: Félek, hogy le fogok bukni.
Én: Minden esélyed megvan rá, ha továbbra is ész nélkül csinálod.


Alig pár nap múlva hívott, aludhat-e nálam?

Gondolhatod mi történt...

Kiheverte bő fél év alatt (ebből 3! hónapot nálam lakott, már az idegeimre ment).
Majd jött egy újabb szerelem. 5 hónap után házasság (mondtam neki, hogy nem normális).

Ez a barom (bocs Jocó) elkezdett újra csajozni, megint lebukott és ugyanúgy kipenderítette a 2. felesége is.

Hol tart most? 2 válás, 1 gyerek, 0 kerék (az agyában).

Ekkor határoztam el, hogy kifejlesztem az Így tarts szeretőt programot, hogy ez a szerencsétlen többször ne bukjon le!


Ha ismerős a helyzet, vagy csak most kezded el csalni az asszonyt, akkor itt a helyed, hogy biztonságban légy!

30 komment

Címkék: család férfi házasság feleség lebukás szerető

A bejegyzés trackback címe:

https://igy-tarts-szeretot.blog.hu/api/trackback/id/tr19477909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feleség 2008.05.20. 09:09:45

Szerintem, itt több nő lesz, mint férfi, hogy megtanulják, mire figyeljenek. Ha ez volt a célod nyertél. Vagy azt hagyd meg nekem, majd nyitok egy másik blogot, ahol az itt leírt titkokat feltárom a feleségek számára.

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.20. 17:38:39

@feleség: félek, sokat nem tudsz majd itt tanulni, de azért lesznek olyan dolgok is amiből profitálhatsz :)

@GD: kösz :)

Sintér 2008.05.20. 19:47:35

Figyu, ne vedd a lelkedre, ha nem érted. Javasolnék még néhány blogot amit beindíthatsz, eszed megvan hozzá. igy-dugj-ovist.blog.hu igy-verj-ciganyt.blog.hu igy-hanyj-a-buszon.blog.hu igy-olj-szomszedot.blog.hu igy-huzd-le-magad.blog.hu

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.21. 02:55:34

Az egyik már foglalt, így neki se kezdek.

feleség 2008.05.21. 23:46:34

B Z Van neked feleséged?

feleség 2008.05.22. 09:44:09

Szerintem nincs, mert ha lenne akkor
tisztelnéd mások házasságát és nem azon dolgoznál, hogy hogyan tehetnéd tönkre, hanem hogyan segíthetnéd, hogy jobban működjön?

Mert, ha lenne, akkor inkább arról írnál, hogyan tudsz hűséges lenni feleségedhez egy életen át.
Szerinten erre is találnál vevőket. És ezzel tényleg jobbá tennéd az életüket.

Van már épp elég tönkretett család, miért kell neked még többet létre hozni.

Jó aki eleve ilyen, annak mindegy hogy lebukik vagy nem. De akinek eddig eszébe se jutott olvas egy ilyet és el kezd rajta gondolkozni. Már ezzel megfertőzted.

Valóban ez a célod, hogy a még működő házasságokat is szétziláld?

Nem olyan hülyék a nők, mint gondolod.
Legfeljebb megjátszák magukat, de nyugodj meg tudnak mindenről, az első perctől fogva.

Ha még is van feleséged, akkor meg nagyon gáz!

ezt inkább hagyjuk 2008.05.22. 09:56:50

Ne add fel, nagyon jó a téma!

Szerintem ezzel sokkal-de-sokkal többet lehet segíteni házasságokon, mint azt elsőre gondolnánk. Feleség: hosszú távon gondolkozz, ne legyél rövidlátó.
Nem az a baj, ha valakit megcsalnak, hanem az, ha egy pasinak nem esik le, hogy csak addig érdekesebb a másik nő, amíg heti néhány órát tölt el vele. Alkalmomszerűen könnyű a legjobb formát kihozni magából bárkinek, és ezt a buta (vagy csak csalódott, esetleg otthon nem megfelelően értékelt) pasi beveszi. Aztán amikor ezzel a másodikkal elkezd több időt tölteni rájön, hogy te-jó-ég-ez-még-rosszabb-mint-a-feleségem...

Csakhogy egy rövidlátó asszony már eddigre pont kiborul, megsértődik, és elzavarja a háztól az urát. Mekkora hiba!!!!! Pont amikor az ember rájön, hogy mennyivel értékesebb a felesége, nem tudja ezt kimutatni.
Ráadásul egyetlen pasi sem csal meg olyan nőt, aki azt nem érdemli meg, csak mi nők nem szeretünk tükörbe nézni.
Ezzel szemben, ha MIND a két fél levonja a tanulságot, és megpróbál a másikhoz pozitívan állni, akkor egy sokkal JOBB, TARTÓSABB és ERŐSEBB kötelék lesz köztük.
Nem a levegőbe beszélek, mi a második ilyen "elakadás" után jobban élünk, mint előtte valaha.

Ja, és arról nem is beszélve, hogy van amiről jobb nem venni tudomást. Na de erről majd legközelebb.

CSak hajrá! Jó a téma, remélem az írások is ilyen jók lesznek...

Ha feleségek is olvasnak: a legjobb amit tehetsz, ha megtudod, hogy megcsalnak, hogy elgondolkozol mit rontottál el, és elkezdesz ezen változtatni ÚGY, hogy NE derüljön ki, hogy te bármit is sejtesz! Jó, ha a barátokkal sem osztod meg!

feleség 2008.05.22. 11:18:22

Szerencsére nincs ilyen problémám és nagyon remélem, hogy nem is lesz soha.

De a gondolattal már én is eljátszottam, hogyan reagálnék, rá, ha ilyen kiderülne. Én is a helyreállást kereném nem a válást.

Örülök, hogy nektek sikerült, de gondolom, nem arra vársz, hogy akkor most csaljon már meg megint, mert utána majd sokkal jobb lesz.

Akkor is borzasztó, hogy ilyenekre akarják tanítani a férjeket, hogy csináljanak hülyét a feleségükből.
Ez számomra továbbra is felháborító.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.05.22. 22:25:39

Mindenesetre azt leszögezhetjük: zsíros létszámú az elsődleges célcsoport.

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.23. 00:02:51

" ezt inkább hagyjuk" összefoglalta a lényeget, többé-kevésbé...
Köszönet érte.

ezt inkább hagyjuk 2008.05.23. 01:25:16

Köszi BZ, sajnos "szakértő" lettem a témában, ha lesz ennek folytatása szívesen írok hozzá anyagokat.

Feleség: Minden egyes feleség, aki egyáltalán foglalkozik ezzel a témával, annak lesz ilyen problémája! Nekem nagyrészt ezért jött a második lecke.

Helytelen a hozzáállás, hogy nem fognak megcsalni, hiszen ha láttad a Secret (Tiktok) című filmet, Te is tudod, hogy mindent magunkhoz vonzunk, amivel foglalkozunk. Teljesen mindegy, hogy elkerülni akarunk valamit, vagy szeretnénk, hogy bekövetkezzen, ha sokat emlegetünk valamit, azt bevonzzuk az életünkbe.

Arról nem is beszélve, hogy ami ilyen heves reagálást vált ki Belőled, az még inkább necces.

Két jótanács: 1. Ne azt reméld, hogy nem lesz ilyen problémád, hanem TUDD, HIDD, hogy a Te házasságod boldog, és kiegyensúlyozott. Lásd, hogy ugyanilyen 10-20-30-40 év múlva is. Kívánom Neked. De akkor ne nagyon gyere erre a blogra, és ne ilyenekről olvass....

2. Bizalmat csak adni lehet, kapni nem. Ha bízol a férjedben, jó az esély. Ha nem (ahogy én nem tudtam az első eset után), akkor egy idő után MINDEN pasi megunja a bizalmatlanságot, és úgy lesz vele, ha már cseszegetik, legalább legyen miért. Vagy rosszul látom urak?

Mindenesetre én nagyon boldog lettem volna, ha a férjem képben van sok dologgal, amiről talán BZ írni szándékozik. Nem az a baj, ha valakit néha megcsalnak, hanem az, ha a pasik elvesztik a fejüket, és az értékítéletüket. Akkor sok rossz döntést hoznak, amit legtöbbször megbánnak. Ha képben vannak, hogy egy szerető csak azért jobb, mert nem kell vele együtt élni, és BZ megtanítja nekik, hogyan tartsák kordában azt a sok ..........-t, aki összeáll nős pasikkal, sok házasság megmenthető lesz.

Nem a férj a gáz, aki vígasztalást keres, az a ......, aki nem tudja hol a helye, és egy feleség/anya helyére pályázik. Na az, az elmehet a sunyiba, szerintem.

feleség 2008.05.23. 10:08:33

"Nem az a baj, ha valakit néha megcsalnak,"
De szerintem ez már NAGY baj.
Számomra téma lezárva.
Engem itt többet nem láttok.
semmi kedvem, ilyet vonzani az életembe.

Keresek inkább olyan embereket, akiknek a hűség a fontos.

BZ Isten legyed hozzád irgalmas!

egy rossz helyzetet javítani kell vagy kilépni belőlle, nem tovább rontani 2008.05.23. 11:17:34

hahó pasik!
ha a cél az asszony megcsalása, akkor:
1.- mosassátok a koszos gatyáitokat (stb) is azzal a k...val, akivel csaljátok az asszonyt
VAGY
2. - ti is vigyázzatok a gyerekekre, amíg az asszony is eltölt egy kis időt végre egy olyan pasival, akivel tényleg élvezet együtt lenni.

Apropó: miért nem arra akarod megtanítani a pasikat, hogy olyan nőt találjanak, akit soha az életben nem akarnak majd megcsalni, mert olyan tuti? Nem jobb lenne, mint állandóan hazudozni otthon miközben egyik k...tól a másikhoz rohangál?

otor potor 2008.05.23. 13:59:23

Ez a blog olyan, mint drogosoknak az injekcióstű-automata?

MajorAnna 2008.05.23. 14:22:36

Szép jó napot mindenkinek!

A szakítóson keresztül keveredtem ide, felkeltette a blog címe az érdeklődésemet.

Azt hiszem egy kicsit összezavarodtam.

Ezt inkább hagyjuk: vér komolyan azt írod, hogy nem a pasi a gáz, aki csal, hanem az a nő, akivel csal? Add uram, hogy ez most csak vicc legyen.
A feleség és a férj egyként hibás. De azért, ha engem az uram csalna, egyrészt mélyen magamba szállnék, hogy mit és hogyan csesztem el, másrészt meg az uramat vonnám felelősségre. Mit érdekel engem, hogy kivel csalt??? Ha nem ezzel, akkor azzal, vagy egy másikkal. Indiferens. A feleséget a férj csalja. Nem más. Nem másban és máshol kell keresni a hibát. De mindegy is, mert a blognak nem is ez a témája.

Kiváncsian várom, hogy hogyan lesznek a pasik itt kiokítva. :)) Majd csak figyelek csendben. :))

ezt inkább hagyjuk 2008.05.23. 23:09:07

Kedves Anna!

Azt hiszem külön olvastad a két hozzászólásomat. Ez szerepelt az elsőben:

"Csakhogy egy rövidlátó asszony már eddigre pont kiborul, megsértődik, és elzavarja a háztól az urát. Mekkora hiba!!!!! Pont amikor az ember rájön, hogy mennyivel értékesebb a felesége, nem tudja ezt kimutatni.
Ráadásul egyetlen pasi sem csal meg olyan nőt, aki azt nem érdemli meg, csak mi nők nem szeretünk tükörbe nézni.
Ezzel szemben, ha MIND a két fél levonja a tanulságot, és megpróbál a másikhoz pozitívan állni, akkor egy sokkal JOBB, TARTÓSABB és ERŐSEBB kötelék lesz köztük."

Nem vagyok rá büszke, hogy engem megcsaltak, de arra nagyon is az vagyok, hogy tükörbe tudtam nézni, levontam a tanulságokat, és rendeződött az életünk. Én éppen, hogy nem kerestem másban a hibát, csak azt írtam, milyen jó, ha valaki észen tudja tartani a tékozló férjeket. És remélem ez lesz a blog fő témája.

Tanítsa meg a pasikat mit kell tenniük ahhoz, hogy ne tudjanak ezek a libák a fejükre nőni. Akinek rendezett a házassága úgysem keres mást, viszont aki igen, annak sokat segíthet.

És igen. A tapasztalat mutatja, hogy van olyan helyzet, amikor egy ilyen félresiklás után erősebb kötelék lesz két ember között, mint előtte valaha volt. Ha okos a pasi. Na de mindegy, nem ragozom tovább.

kaméleon 2008.05.24. 17:03:25

Ezt inkább hagyjuk

ugyan már...ez komoly?
szorosabb lett a kapcsolat?..tudod a számos ismerösömnél az ilyen mind válással végződtek!...nem látok olyat ,aki azután az ember után vágyik aki megcsalta......
nem utólag kell rendezni...hanem előtte beszélgetni....jajjj annak a kapcsolatnak, ahol félrekufirc előbb jön, mint bármiféle beszélgetés...
emberek vagyunk...van szánk...beszélgessünk..
a kandúrbandiknak is van talán agyuk....amire olyan bűszkék szoktak lenni, használják..
.

Cica-mica 2008.06.14. 12:00:27

Én azért arra lennék kiváncsi, hogy nekem mint nőnek mit ajánlanál. De ne kezd a fakanállal, mert még az olvasási bejegyzéseimből is törülni foglak.
Ha privát levelt írnál sem bánnám, alaposan megbeszélhetjük, esetleg láthatnád egy nő véleményét is.
Van egy pár dolog a tarsolyomban

Kata 2008.06.24. 13:28:14

helló srácok!

unom a pasimat, félrekúrok, tök jó nekem! ez annyira de annyira felpörgeti a kapcsolatunkat! nem is tudom, mit rontott el a pasim, hogy így ráuntam... kellett már az a kis változatosság. így erősebb lett a kötelék köztünk, és még azt sem bánja, hogy egy vadidegen gyerekét szültem meg neki. sőt, az sem zavarja, hogy hazavittem neki egy trippert, és a fickóimat az általa nehezen megkeresett pénzből vittem ibizára nyaralni, csak hogy egy kicsit változatosabb legyen a nemi életem. ő meg közben ült otthon, mint egy rendes papucsférj, és várta, hogy végre hazamenjek. de nem panaszkodik, tudja, hogy ő rontotta el, ő nem felelt meg az én igényeimnek. azóta sokkal jobb a kapcsolatunk, őszintébbek vagyunk egymáshoz, kiegyensúlyozottabbak vagyunk mindketten.

almonda 2008.06.24. 13:35:46

Hajrá, Kata! :))

Subculturalgirl 2008.06.24. 15:37:02

Elég ocsmány a blog célja, miszerint a férfiakat sunyiságra, hazudozásra, ügyes titkolózásra kívánja okítani, és nem pl. arra, hogyan legyenek hűségesek, mit tegyenek a kapcsolaért, hogy az továbbra is érdekes, izgalmas, kielégítő maradjon mindkét fél számára.
Tipp a pasiknak: talán nem savanyodik be a kedves feleség, és nem strapálódik le, (így nem válik érdekesebbé az estére kiglancolt másik nő) ha a pasi 50%-ban kiveszi a részét a házimunkából és a gyereknevelésből (tehát nem csak "besegít" és,a mi még rosszabb, nem csak teped)- így hamarabb kész vannak az otthoni feladatok, több idő marad a feleknek önmagukra és egymásra. A megbecsülés hiányát sokszor a pasi vívja ki magának, amikor természetesnek veszi a "zasszonyt", nem udvarol már neki, úgy kezeli egy barátnőm szavaival, "mint egy TV-t, aminek kifizette a részleteit" Rásózza a házimunkát, aztán meg a szemére veti, hogy már nem olyan csinos, nem olyan elbűvölő stb. mint régen. Talán ezen kéne elgondolkozni, nem azon, hogy hogyan ne bukjunk le a mellékutcánkkal.
Az ilyen Jocó-típusú férfiak,a kik bizonyítási kényszerben szenvednek, 1. keressenek fel eg ypszichológust, 2. ha nem hajlandók lemondani személyiségük vadász-részéről, és ragaszkodnak hozzá, mint a gyerek egy szakadt játékmacihoz, akkor meg legyenek korrektek, ne akarjanak feleséget a házimunkára+gyerekszülés-nevelésre, szeretőket meg kúrogatni. Akkor legyenek annyira tökös gyerekek is, hogy vállalják önmagukat, ne sunnyogjanak, hanem nyílt lapokkal játszanak: vagy már az elején mondják meg, hogy képtelenek a komoly kapcsolatra, a hűségre, vagy (tudatosan, nyíltan ilyet keresve) olyan nővel kössenek házasságot, aki nem bánja a nyitott kapcsolatot.

cica-mica 2008.07.23. 14:20:26

Vártam, hogy írjál, gondoltam valami új fejlemények lettek nálad. Nálam az óta csak pörög az élet. biztosan érdekelne.......na pá és írj ha lehet sürűbben

cica-mica 2008.07.23. 14:26:38

Húha, ez a Kata azért nem semmi csaj.
Én nmő vagyok, és nagyon sok mindent megértem már, sok mindent meg tudok érteni, de ami te csinálsz Kata, az azért durva, nagyon durva. Itt már nem csak a szexről van szó, hanem az aljas mód, ahogyan kezelsz egy embert, csak azért mert szeret téged. Nem érdemled meg a szeretetét, és hidd el, nagyon rá fogsz fázni.......mert minden egyes érzés, dolog, szó....amit másnak adtunk egyszer visszatér hozzánk.
Én is megcsalom a férjem, de nem dörgölöm az orára, nem próbálom megalázni, ha nekem valami jó, azért nem akarom, hogy ő szenvedjen.........még így is esély van rá...

Tóni 2008.07.25. 20:06:48

Sértett hölgyek, itt időben előttem,

Csak ámulok, hogy véleményetek azt sugallja, a pasi magányos szórakozása a félrekúrás... Hát nem, kedveskéim. Mindig van ott egy nő is. Aki általában szintén épp csal. Azaz 1:1.

A magányos megcsalás az a meccsnézés, a kocsma, a peca, meg a betonozás...

RedCat 2010.04.22. 07:02:27

Sziasztok!
Nagyon jó ez a blog!Gratulálok.Néhány előttem szólót nem igazán értek.Miből gondoljátok hogy ez a "férjeket arra tanítja hogyan alázzák meg a feleségeiket" ?
Ez nevetséges.Csupán próbálja rávezetni azokat a pasikat akik szeretőt tartanak,hogyan tegyék ezt úgy,hogy ne ütközzön a privát életükkel a dolog.A legtöbb szerető-viszony csupán szexről szól-amennyiben mindkét fél okosan és megfontoltan cselekszik.Na,mekkora bűn..:P A szex csak testiség,amit ha a nő vagy a férfi nem kap meg otthon vagy nem úgy kapja ahogy szeretné,beszerzi máshonnan.Ez így normális.
Mennyivel lenne jobb,ha hivatásoshoz járna el és a kajára vagy a pelenkára félretett pénzt vinné el otthonról?Nem azt mondom most hogy szeretőt tartani ingyen van..de ez most másik téma lenne és nem is erre akartam kilyukadni.
Szóval.Igenis ,van benne igazság hogy erősítheti a házasságot egy szeretői kapcsolat.persze szét is szakíthatja..Minden a felek hozzáállásán múlik.

Miramira 2010.05.05. 12:41:58

Sziasztok! Ha valakinek van kedve, elmesélhetné, hogy alakult ki a kapcsolata a szeretőjével. Hasonló helyzetben vagyok, a kapcsolatom kissé unalmas, de van egy pasi, akivel érezhetően van valami a levegőben. Nagyjából ismerem, de nem teljesen. Viszont szeretem a párom, csak fel kellene dobni, de vele nem lehet, elég punnyadó típus. Még nem volt ilyenben részem, kissé tartok is tőle, de vaalami érzés, hajt az új pasihoz is.

unalmasezmár 2011.05.26. 12:15:13

@Miramira: csak egy tipp. Mindig legyél őszinte a szeretőddel. Két helyre nem szerencsés hazudni, és idővel valamelyikbe tuti belebux ;) Nem beszélve az in flagranti-ról. Ha őszinte vagy a szeretőddel, akkor in flagranti nincs, vagy legalábbis a párod nem tudja meg, hogy az éppen látott, tapasztalt dolog, az az :D
Az egyszerűek kedvéért: in flagranti nem feltétlenül csak az, amikor az ágyban talált teljesen egyértelmű szitu az adott.

korcsmacsek 2011.06.03. 15:43:28

@ezt inkább hagyjuk: "2. Bizalmat csak adni lehet, kapni nem. Ha bízol a férjedben, jó az esély. Ha nem (ahogy én nem tudtam az első eset után), akkor egy idő után MINDEN pasi megunja a bizalmatlanságot, és úgy lesz vele, ha már cseszegetik, legalább legyen miért."
Ez a hölgyekre ugyanúgy igaz szerintem. Engem addig cseszegetett a férjem a féltékenységével, hogy meguntam, és kerestem egy szeretőt. ;-)
süti beállítások módosítása