Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Így tarts szeretőt!

Buktál már le a szeretőd miatt? Esetleg el is váltál ezért? Vagy csak most kezded csalni az asszonyt? Itt a helyed!

Friss topikok

  • korcsmacsek: @ezt inkább hagyjuk: "2. Bizalmat csak adni lehet, kapni nem. Ha bízol a férjedben, jó az esély. H... (2011.06.03. 15:43) Így tarts szeretőt! (gyökerek...)
  • RedCat: @bp75: ez szerintem a jobbik eset,amikor min2 fél kapcsolatban él.Szerencsére én is ilyenben vagyo... (2010.04.22. 07:32) Kell szerető, ez az élet rendje!
  • RedCat: Én is elég fura szituban vagyok,a pasi sokszor azt érezteti csak szex az egész/nem középszerű hozz... (2010.04.22. 07:24) Csak szex!
  • RedCat: Szerintem is hasznos lehet szeretőt tartani.Persze a nagyon "rendezett életűek" aztmondják;akkor m... (2010.04.22. 07:14) Szükség van szeretőre?
  • Picsasereghajtó: Ezért kell Windows Mobile-os okostelefont venni, SPB Shell 3-mal kiegészítve. Ott előbb rákattinta... (2009.09.03. 12:15) Félrelépés = Gazdagság ?

Linkblog

Csak szex!

2008.08.03. 23:19 B Z

Valószínűleg ezt két szót adja válaszul minden férfi akinek szeretője van, amikor megkérdezed tőle milyen mély a kapcsolata a szeretőjével.

Ezzel nincs is gond, mert kinek a pap, kinek a papné. Csak sikerüljön beadni, megértetni a szeretővel is ezt az álláspontot. Annál jobb, minél jobban tudatosítod benne, hogy csak szex és más semmi (elég szar poén így utólag olvasva :)

Miért írom ezt?

Mert ha nincs tisztában a "helyével" a kapcsolatotokban, akkor elég könnyen okozhat problémákat a későbbiekben. A leggyakoribb ilyen eset amikor, át akarja venni a párod helyét (ő akar az 1. lenni az életedben) és ezért megbolygatja a szálakat. De erről volt szó az ideális szeretőről szóló bejegyzésben.

Megoldás: tedd a helyére!

A tennivalód csupán ennyi: tudatosítani a hölgyben, hogy vele csak megcsalod a párod és nem akarsz többet. De mindezt úgy, hogy ne legyél túl kemény, túl nyers, mert azzal csak elveszítenéd (és esetleg elég keményen megbántanád) egy pillanat alatt - valószínűleg.

A nők többsége nem csak szexre vágyik, hanem romantikára is. A nőknek sokkal nagyobb igényeik vannak ilyen téren, mint azt gondolnánk...

Mindenképpen puhatold ki, hogy ő mire vágyik, mik az elvárásai veled szemben. Ha csak szexet akar ő is, akkor probléma megoldva. Ne is olvass tovább, menj inkább szexelni vele!

Ha viszont romantikára is vágyik, akkor bizony kell adnod neki belőle. De anélkül, hogy átlendülnél a ló túloldalára. Azaz nem kell túlzásokba esni, mert még azt hinné hogy...

Hogy csináld ezt a minimál-romantika dolgot?

  • Ne mutasd ki az érzelmeidet, csak néha.
  • Ne romantikázzatok túl sűrűn. Találd meg a határt, ami még éppen belefér!
  • Intézd úgy, hogy néha legyen része olyan romantikus örömben amire igazán vágyik, de tényleg csak ritkán, hogy nagyon ne élje bele magát!
  • A kezdetektől valld, hogy nem vagy romantikus típus, így könnyen le tudod szerelni a sűrű romantikázási kezdeményezéseit...

 

Így talán meg tudod tartani kellő a távolságot, nehogy közel kerüljön hozzád lelkileg, abban az esetben ha Te csak szexre vágysz.

12 komment

Címkék: szex szerető

A bejegyzés trackback címe:

https://igy-tarts-szeretot.blog.hu/api/trackback/id/tr93599157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabboy 2008.08.05. 03:10:45

Ezt most úgy kell érteni, hogy hol adok neki romantikát, hol meg nem??

Pont egy ilyen szituban vagyok benne, most különösen jól jönne még 1-2 ilyen írás a közeljövőben!

Amúgy jó lesz a blog, hajrá!

leftalone · http://iwillsurvive.blog.hu 2008.08.05. 22:33:44

Hát néhány tanács nekem is elkelne, mert jól megcsavart pepitában, de ilyen helyzetben vagyok.... Lásd a legutolsó posztomat. Hozzátenném, a női nemet erősítem (gyengítem..?)

suni · http://kefesuni.freeblog.hu 2008.08.06. 12:31:18

érdekes a téma, de hogy adod be neki, hogy csak szexre vágysz, úgy hogy ne sértôdjön meg.

adhatnál mondjuk egy párbeszéd-példát. tegyük fel, hogy a csajt egy kávézóban szedted fel, tök jól kijösztök, és taxiban ültök hazafelé.

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.08.06. 13:37:37

Mennyi érdeklődő ember :)

Most rohanok, de du válaszolok mindenkinek...

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.08.06. 23:34:10

@gabboy
Jól látod. "Nagyjából igen" a válasz a kérdésedre.

De ez eléggé kapcsolatfüggő. Ki kell tapasztalni, hogy mik az igényei. Mégpedig minél hamarabb, hogy tudjad mi merre hány méter...

Ha nagyon romantikus alkat, akkor lehet könnyen belédesik ha "sokat" romantikázol vele, és az nem túl szerencsés.

Ha pedig nem romantikáztok, de ő igényelné, akkor hamar pattintani fog.

Kevésbé romantikus hölgy esetén, nyilván neked sem kell megerőltetni magad.

@leftalone
Szerintem amelyik nő tudja milyen helyzetben vagy, az falramászik a sárga irigységtől. Egyszerre két pasi így teper utánad, ez már igen!

Nálad az a legfőbb kérdés, hogy mindkét vasat a tűzben akarod tartani, vagy csak nem tudod kit válassz?

Előbbi verziónál a baj az, hogy egyikőjük se a "szerető" posztjára pályázik. Előbb utóbb annak lesz elege az egészből akit jobban hanyagolsz a másik javára. Ez elkerülhetetlen lesz a jelenlegi helyzetedben.

Utóbbinál pedig szerintem menj el az Ex-szel az útra, élvezd az életet, stb. :) De amíg nem döntöttél vigyázz, nehogy megtudja Favágó. Ha esetleg Favágót választanád, az Ex még bekavarhat, például beállít az utazáson készült közös képekkel, vagy egyéb terhelő bizonyítékokkal...

@suni
Ez megér egy új bejegyzést is. Nemsokára....

Gabocza65 2008.08.07. 14:46:30

Uhhh..ez teccik :)
Még akkor is ha én vagyok"a" szerető!! Én is csak sexet kerestem 5 évvel ezelőtt. Kinek kell, hogy beleszóljanak a tuti kis életébe? Mosás, főzés, takarítás.. maradjon csak az asszony dolga! Bizony vagyunk egypáran nők akik így gondolkodnak! És kit érdekel a hiszti, ha éjszakában nyúlva sörözök a haverokkal, vagy éppen nincs kedvem főzni? Az élet játék. Tessék játszani!!! :)
üdv..

rezmal ottokar 2008.08.12. 12:48:17

Mindenki félrekúr???

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.08.13. 00:25:55

Aki idejár olvasgatni, az jó eséllyel igen...

Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.08.15. 08:52:53

blabla, ez egy nagy sultelenseg, mar bocs!:D most vagy szex, vagy laza szexelos együtt lotyoges! a ketto nem ugyan az!

leftalone · http://iwillsurvive.blog.hu 2008.08.15. 08:56:29

B Z:
No, ennél azért kicsit csavarosabb a helyzet. Az Exnek már párszor fel lett ajánlva az első hely, de ő mindannyiszor menekülőre fogta. Most látom rajta a "féltékeny vagyok, de ha belepusztulok se mutatom ki, nehogy megtudd" állapot jeleit. Viszont ő soha nem fogja azt kezdeményezni, hogy csak mi ketten. Sajnos neki lételem, hogy tepernie kelljen, amint ez az akadály elgördülne előle, az érdeklődése is nullára csappanna.
Favágó...na miatta már inkább van lelkiismeretfurdalásom, mert nem tud a kettős helyzetről - max sejtheti - ő tényleg önmagamért szeret és ezt ki is mutatja tettekkel. Viszont vele túl sok mindenben különbözünk, kevés a közös pont, így én nem tudom viszonozni teljes mértékben a lelkesedését.
Józan ésszel egy - egyelőre számomra ismeretlen - harmadik lenne a megoldás, a mostani kettő pedig lapát. De én is emberből vagyok és egyelőre érdekes ez a helyzet, tekintve hogy nem csináltam még ilyet. A morális részét hagyjuk...

RedCat 2010.04.22. 07:24:40

Én is elég fura szituban vagyok,a pasi sokszor azt érezteti csak szex az egész/nem középszerű hozzáteszem:D /,máskor meg érzelgős dolgokkal áll elő.Ez összezavar.Szeretem őt,amennyire egy ilyen helyzetben lehet szeretni,ismerem a határaimat és az övét is..de mégis gyakran úgy hozzábújnék..:P
Remélem nem csak én vagyok így ezzel. :D
süti beállítások módosítása