HTML

Így tarts szeretőt!

Buktál már le a szeretőd miatt? Esetleg el is váltál ezért? Vagy csak most kezded csalni az asszonyt? Itt a helyed!

Friss topikok

  • korcsmacsek: @ezt inkább hagyjuk: "2. Bizalmat csak adni lehet, kapni nem. Ha bízol a férjedben, jó az esély. H... (2011.06.03. 15:43) Így tarts szeretőt! (gyökerek...)
  • RedCat: @bp75: ez szerintem a jobbik eset,amikor min2 fél kapcsolatban él.Szerencsére én is ilyenben vagyo... (2010.04.22. 07:32) Kell szerető, ez az élet rendje!
  • RedCat: Én is elég fura szituban vagyok,a pasi sokszor azt érezteti csak szex az egész/nem középszerű hozz... (2010.04.22. 07:24) Csak szex!
  • RedCat: Szerintem is hasznos lehet szeretőt tartani.Persze a nagyon "rendezett életűek" aztmondják;akkor m... (2010.04.22. 07:14) Szükség van szeretőre?
  • Picsasereghajtó: Ezért kell Windows Mobile-os okostelefont venni, SPB Shell 3-mal kiegészítve. Ott előbb rákattinta... (2009.09.03. 12:15) Félrelépés = Gazdagság ?

Linkblog

Minden csak hozzáállás kérdése

2008.05.23. 13:13 B Z

Kezdenek elég éles vélemények érkezni kommentek formájában.

Gondoltam itt az ideje elmondani az enyémet is.

Nem azért kezdtem el ezt az oldalt, hogy bátorítsam a férfinépet a félrelépésre.

Semmi ilyen szándékom nincs.

Sőt! Én szeretném a legjobban, ha párjukkal tudnák megoldani az érzéki örömök, izgalom vagy a boldogtalanság hiányát.

A kapcsolatok nagy része, kihűl egy idő után (ez természetes). A szerelem, lángolás átalakul szeretetté, kötődéssé. Nyilván ezzel együtt a felek igényei, elvárásai is jelentősen megváltoznak egymással szemben. Ilyenkor kezdenek el sokan valaki másnál megoldást keresni (nők is) a fent említett problémákra.

Attól, hogy valaki egyszer mellékvágányra futott – valószínűleg – nem akarja elhagyni a párját (akihez kötődik). És merem remélni, hogy az az eset felnyitja a szemüket, és rájönnek kire is van szükségük valójában, ki a fontos ember az életükben, és újraértékelik kapcsolatukat. Viszont, ha lebuknak azt már kevés kapcsolat éli túl. Heves viták, bizalomvesztés, rövidlátás, szemrehányások évekre visszamenőleg, vérig sértés, beszélgetések hiánya, stb.

Én erre fogok megoldást kínálni, hogy ne bukjanak le. És "bűn" nélkül tudjanak új életet lehelni kapcsolatukba.

(Ha már egyszer úgy döntött valaki, hogy - szerinte - más megoldás nincs, akkor csinálja okosan.)

7 komment

Címkék: férfi házasság megcsalás lebukás

A bejegyzés trackback címe:

https://igy-tarts-szeretot.blog.hu/api/trackback/id/tr19483874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.05.23. 22:59:39

Először úgy gondoltam, elég lesz a pénzem. Bementem a boltba, fizettem, boldog voltam. Aztán később egyre többet akartam, de a pénzem csak nem lett több, sőt, kevesebb. Ekkor kezdem el lopkodni.

Nem akarok senkit lopásra biztatni, csak ha már lop, csinálja ügyesen.

De mint korábban említettem, sokakat érint, és mint téma sem rossz, már csak a témafelvetés - a cím, ha úgy tetszik - is drámát ígér. (Még akkor is, ha számomra csupán szépirodalom.)

Panzer 2008.05.25. 10:48:03

Fene tudja.... ha figyelembe veszem, hogy a blog tulajdonosa a kommentekbol kis munkaval eleg jol be tudja hatarolni, honnan irt az illeto + esetleg valaki a sajat emailcimet, stb. adja meg...
...esetleg hosszabban levelez is ezen a blogon...

...akkor bennem felmerulne, hogy az ilyesmi kivaloan felhasznalhato a kesobbiekben akar zsarolasra is.

Gondoljunk bele: valaki "anonim modon" tanacsot ker a blog tulajdonosatol. Valojaban azonban az anonimitas kozel sem teljes, hala a technika mindenfele ordogenek - es onnantol a blogtulajdonos igen erzekeny informaciok birtokaba jut az illetorol.

Szoval kedves leendo blog-torzstagok, csak ovatosan...

Udv,
Panzer

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.25. 12:04:08

A másikat töröltem, elég 1x is egy poszt.

Nincsenek visszaélési céljaim senkinek a személyes adataival, információival!

Annál azért egyenesebb ember vagyok.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 14:39:56

írtam én is a blogomban ilyesmiről, bár inkább a másik oldalról.. összeszedtem mindenféle jelet, amelyből az ember észreveheti, hogy megcsalja a párja

sys 2008.05.28. 23:19:10

ern0: ott a pont.

Frankie 2008.06.10. 13:36:48

Nekem sikerült lebuknom. A számítógép véletlenül megjegyezte a jelszót... Elég szép balhé lett belőle, persze jött azzal, hogy az őszinteség és a bizalom mindennek az alapja, de közben ő is elszólta magát. Szóval amíg én csak neten, ő tettekben is hűtlen volt...

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.06.11. 17:13:36

@Frankie

Elég szerencsétlenül sikerült lebuknod...
Legalább kiderült az igazság.
süti beállítások módosítása